Pelan rumah setingkat 4 bilik - Jiran rumah sebelah - 2

Category

Jiran rumah sebelah - 2 - Pelan rumah setingkat 4 bilik

Jiran rumah sebelah - 2 1

Span classnews_dt03102012spannbsp0183321 adakah rumah anda dijadikan tandas awam oleh kucingkucing jiran.

Jiran rumah sebelah - 2 2

Panggil saja aku n usiaku 12 tahun dalam darjah 6 sekolah rendah tubuhku besar dan atletis segak dengan rambut disikat kemas sering tersenyum jarang pakai seluar dalam dan penis agak panjang dan berurat bila tegang kirakira 14cm.

Jiran rumah sebelah - 2 3

Ia adalah hari yang agak panas lembap dan aku sedang bekerja membaiki keretaku kebetulan ku dengan tak sengaja melihat dan menyaksikan jiran aku dalam bikini kecil berjalan keluar ke.

Jiran rumah sebelah - 2 4

Ni aku amik kat rumah jiran aku dia baru meninggal dunia anak2 pun x jaga pokok ni jadi biar aku ambil dan jaga moga dipermudahkan segala urusan aku.

Jiran rumah sebelah - 2 5

jiran sebelah kak zue kawan satu tempat keja sebelah kak zue pun kawan 1 keja gak shida bwahahahahahaha ni bahagian belakang ada laa dalam 4 kaki plan asal aku tak nak pecahkan pun dinding konon nak buat lubang kat tingkap tu pastu buat dapur basah bila tanya jiran sebelah dia kata muat la sinki sebijik aku cam hoh apakah.

Jiran rumah sebelah - 2 6

Husin yang telah lama bekerja di singapura mengambil keputusan balik ke kampung halamannya kampung pisang apabila pulang ke rumahnya husin hairan melihat perangai pelik jiran sebelah rumahnya.

Jiran rumah sebelah - 2 7

Salam dan hai ini memang post saiko siapa nak heran tentang ruang dobi kat rumah orang melayu tapi pasal pengaruh internet dan didikan ibu maka saya dengan ini mengumumkan saya ada seidkit obsesi dengan ruang dobi laundry area.

Jiran rumah sebelah - 2 8

Macam gambar kat atas tadi pun sebelah tupperware tu adalah beg storage yang saya isi baki sos pizza memang amat menjimatkan ruang terutama kalau peti ais yang ruang bekunya kecil.

Jiran rumah sebelah - 2 9

Sebenarnya dia selalu kena marah dengan anakanak dia tak bagi datang rumah mak nak tergelak juga barang kemas jiran mak ni hilang depa tuduh mak.

Jiran rumah sebelah - 2 10